اخره عشق

سلام خوش اومدین به وبلاگه خودتون

گفتم غمه تودارم ........


گفتم غمه تو دارم گفتا غمت سر اید *** گفتم که ماله من شو گفتا اگر بر اید


گفتم ز مهرورزان  رسمه  وفا  بیاموز *** گفتا ز خوب رویان ا ین کار کمتر اید     


گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم *** گفتا شبروست او از راه دیگر اید 


گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد*** گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر اید


گفتم خوشاهوایی کزباده صبح خیزد*** گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر اید


گفتم که نوش لعلت مارابه ارزو کشت***گفتا تو بندگی کن کاو بنده پرور اید


گفتم دله رحمیت کی عزم صلح دارد*** گفتا مگوی با کس تا وقت ان در اید


                       گفتم زمانه عشرت دیدی که چون سر امد


                        گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر اید

 

          



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:29 توسط سعید علیزاده| |


Power By: LoxBlog.Com